Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

خیرخواه: از عملکرد ژیمناست‌ها راضی‌ام/ برای بازی‌های آسیایی سهمیه تیمی داریم (opens original article in a new tab)

TL;DR

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری از عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات با سطح بالا راضی است و تیم برای بازی‌های آسیایی سهمیه تیمی دارد.

  • سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری از عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات با سطح بالا راضی است.
  • تیم ژیمناستیک هنری برای بازی‌های آسیایی سهمیه تیمی دارد.
  • این سرمربی گفت که ملی‌پوشان توانایی‌های خود را نشان داده‌اند.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.