خیرخواه: از عملکرد ژیمناستها راضیام/ برای بازیهای آسیایی سهمیه تیمی داریم (opens original article in a new tab)
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری از عملکرد ملیپوشان در مسابقات با سطح بالا راضی است و تیم برای بازیهای آسیایی سهمیه تیمی دارد.
- سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری از عملکرد ملیپوشان در مسابقات با سطح بالا راضی است.
- تیم ژیمناستیک هنری برای بازیهای آسیایی سهمیه تیمی دارد.
- این سرمربی گفت که ملیپوشان تواناییهای خود را نشان دادهاند.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.