حزبالله: ارتش اسرائیل بار دیگر آتشبس را نقض کرد (opens original article in a new tab)
حزبالله ارتش اسرائیل را مسؤول نقض آتشبس دانست. ارتش اسرائیل با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی در جاده زوطر الشرقیه اقدام به نقض آتشبس کرد.
- حزبالله ارتش اسرائیل را مسؤول نقض آتشبس دانست
- ارتش اسرائیل با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی در جاده زوطر الشرقیه اقدام به نقض آتشبس کرد
- مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که ارتش دشمن اسرائیلی آتشبس را نقض کرده است
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.