Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

حزب‌الله: ارتش اسرائیل بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد (opens original article in a new tab)

TL;DR

حزب‌الله ارتش اسرائیل را مسؤول نقض آتش‌بس دانست. ارتش اسرائیل با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی در جاده زوطر الشرقیه اقدام به نقض آتش‌بس کرد.

  • حزب‌الله ارتش اسرائیل را مسؤول نقض آتش‌بس دانست
  • ارتش اسرائیل با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی در جاده زوطر الشرقیه اقدام به نقض آتش‌بس کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که ارتش دشمن اسرائیلی آتش‌بس را نقض کرده است

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.