تبادل پیام میان هیاتهای مذاکره کننده ادامه دارد (opens original article in a new tab)
تبادل پیام میان هیاتهای مذاکره کننده ادامه دارد. با وجود پایان مذاکرات چهارجانبه، تبادل پیام میان هیات مذاکره کننده ایران و آمریکا از طریق طرفهای میانجی ادامه دارد.
- تبادل پیام میان هیاتهای مذاکره کننده ادامه دارد
- مذاکرات چهارجانبه پایان یافته است
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.