Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع می‌شود (opens original article in a new tab)

TL;DR

برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع می‌شود. براساس مصوبه کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان کرمانشاه، ادارات دولتی موظفند با استفاده از دیزل ژنراتور، برق مورد نیاز خود را تامین کنند.

  • برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع می‌شود.
  • براساس مصوبه کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان کرمانشاه.
  • ادارات دولتی موظفند با استفاده از دیزل ژنراتور، برق مورد نیاز خود را تامین کنند.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.