برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع میشود (opens original article in a new tab)
برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع میشود. براساس مصوبه کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان کرمانشاه، ادارات دولتی موظفند با استفاده از دیزل ژنراتور، برق مورد نیاز خود را تامین کنند.
- برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع میشود.
- براساس مصوبه کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان کرمانشاه.
- ادارات دولتی موظفند با استفاده از دیزل ژنراتور، برق مورد نیاز خود را تامین کنند.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.