Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

بازی کردن در نقش قربانی، ریشه در کودکی فرد دارد (opens original article in a new tab)

TL;DR

بازی کردن در نقش قربانی ریشه در کودکی و نوجوانی دارد. روانشناس گفت این افراد معتقدند بدون عوامل بیرونی، شادی و خوشبختی را تجربه نخواهند کرد.

  • بازی کردن در نقش قربانی ریشه در دوران کودکی و نوجوانی دارد
  • این افراد معتقدند بدون عوامل بیرونی، شادی و خوشبختی را تجربه نخواهند کرد
  • روانشناس گفت که ایفای نقش قربانی موضوعی است که از دوران کودکی ناشی می‌شود

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.