بازی کردن در نقش قربانی، ریشه در کودکی فرد دارد (opens original article in a new tab)
بازی کردن در نقش قربانی ریشه در کودکی و نوجوانی دارد. روانشناس گفت این افراد معتقدند بدون عوامل بیرونی، شادی و خوشبختی را تجربه نخواهند کرد.
- بازی کردن در نقش قربانی ریشه در دوران کودکی و نوجوانی دارد
- این افراد معتقدند بدون عوامل بیرونی، شادی و خوشبختی را تجربه نخواهند کرد
- روانشناس گفت که ایفای نقش قربانی موضوعی است که از دوران کودکی ناشی میشود
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.