افسران مراکشی برای ماموریت در غزه وارد اراضی اشغالی شدند (opens original article in a new tab)
افسران مراکشی برای ماموریت در غزه وارد اراضی اشغالی شدند. شورای صلح غزه از ورود افسران ارتش مراکش به اراضی اشغالی خبر داد.
- افسران مراکشی برای ماموریت در غزه وارد اراضی اشغالی شدند
- شورای صلح غزه از ورود افسران ارتش مراکش به اراضی اشغالی خبر داد
- ورود افسران مراکشی بخشی از مرحله دوم طرح مبهم ایالات متحده برای پیوستن به نیروی بینالمللی در نوار غزه است
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.