اظهارات وزیر خارجه پاکستان درباره مذاکرات ایران و آمریکا (opens original article in a new tab)
وزیر خارجه پاکستان گفت که آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدهاند که دیپلماسی راه حل است و طرفین به مرحله «موفقیت» رسیدهاند.
- وزیر خارجه پاکستان گفت که آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدهاند که دیپلماسی راه حل است.
- طرفین مذاکرات به مرحله «موفقیت» رسیدهاند.
- وزیر خارجه پاکستان در گفتوگو با شبکه سعودی الحدث اظهار نظر کرده است.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.