استاندار هرمزگان: حکمرانی دادهمحور لازمه ارتقای بهرهوری و کیفیت تصمیمگیری در مدیریت است (opens original article in a new tab)
استاندار هرمزگان بر لزوم اصلاح رویکردهای مدیریتی و حرکت به سمت حکمرانی دادهمحور تأکید کرد تا بهرهوری و کیفیت تصمیمگیری در مدیریت استان افزایش یابد.
- استاندار هرمزگان بر لزوم حکمرانی دادهمحور تأکید کرد.
- حرکت به سمت حکمرانی دادهمحور، شفافیت و یکپارچهسازی اطلاعات را لازم دانست.
- این رویکرد به منظور افزایش بهرهوری و ارتقای کیفیت تصمیمگیری در مدیریت استان مطرح شد.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.