Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

استاندار هرمزگان: حکمرانی داده‌محور لازمه ارتقای بهره‌وری و کیفیت تصمیم‌گیری در مدیریت است (opens original article in a new tab)

TL;DR

استاندار هرمزگان بر لزوم اصلاح رویکردهای مدیریتی و حرکت به سمت حکمرانی داده‌محور تأکید کرد تا بهره‌وری و کیفیت تصمیم‌گیری در مدیریت استان افزایش یابد.

  • استاندار هرمزگان بر لزوم حکمرانی داده‌محور تأکید کرد.
  • حرکت به سمت حکمرانی داده‌محور، شفافیت و یکپارچه‌سازی اطلاعات را لازم دانست.
  • این رویکرد به منظور افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفیت تصمیم‌گیری در مدیریت استان مطرح شد.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.