ادامه برداشت سیبزمینی از مزارع طارم (opens original article in a new tab)
ادامه برداشت سیبزمینی از مزارع طارم. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: ۴۵۰ هکتار از مزارع شهرستان طارم به کشت محصول سیبزمینی اختصاص یافته است.
- 450 هکتار از مزارع شهرستان طارم به کشت سیبزمینی اختصاص یافته است.
- برداشت سیبزمینی از مزارع طارم ادامه دارد.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.