Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IISNAisna.ir

ادامه برداشت سیب‌زمینی از مزارع طارم (opens original article in a new tab)

TL;DR

ادامه برداشت سیب‌زمینی از مزارع طارم. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: ۴۵۰ هکتار از مزارع شهرستان طارم به کشت محصول سیب‌زمینی اختصاص یافته است.

  • 450 هکتار از مزارع شهرستان طارم به کشت سیب‌زمینی اختصاص یافته است.
  • برداشت سیب‌زمینی از مزارع طارم ادامه دارد.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.