گامی بلند برای ایمنسازی جادههای کنارک؛ روکش آسفالت محور کهیر - زرآباد کلید خورد (opens original article in a new tab)
فرماندار شهرستان کنارک از آغاز عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از محور کهیر به زرآباد خبر داد و این پروژه را گامی مهم در بهبود زیرساختهای ارتباطی و ارتقای ایمنی تردد در منطقه عنوان کرد.
- فرماندار شهرستان کنارک از آغاز عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از محور کهیر به زرآباد خبر داد.
- این پروژه بهبود زیرساختهای ارتباطی و ارتقای ایمنی تردد در منطقه را در پی دارد.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.