هفته صرفهجویی در هرمزگان؛ گفتمانسازی برای کاهش تنشهای آبی و اصلاح الگوی مصرف (opens original article in a new tab)
هفته صرفهجویی در هرمزگان با هدف کاهش تنشهای آبی و اصلاح الگوی مصرف برگزار شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان، مسیر گذار از بحرانهای اقلیمی را با ترکیب تکنولوژیهای پیشرفته، باورهای دینی و مسئولیتپذیری اجتماعی ترسیم کرد.
- هفته صرفهجویی در هرمزگان با هدف کاهش تنشهای آبی و اصلاح الگوی مصرف برگزار شد.
- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مسیر گذار از بحرانهای اقلیمی را با ترکیب تکنولوژیهای پیشرفته، باورهای دینی و مسئولیتپذیری اجتماعی ترسیم کرد.
- این رویکرد، آب را به عنوان یک کالای عمومی نه تنها در نظر گرفته است.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.