Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IIRNAirna.ir

هفته صرفه‌جویی در هرمزگان؛ گفتمان‌سازی برای کاهش تنش‌های آبی و اصلاح الگوی مصرف (opens original article in a new tab)

TL;DR

هفته صرفه‌جویی در هرمزگان با هدف کاهش تنش‌های آبی و اصلاح الگوی مصرف برگزار شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان، مسیر گذار از بحران‌های اقلیمی را با ترکیب تکنولوژی‌های پیشرفته، باورهای دینی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی ترسیم کرد.

  • هفته صرفه‌جویی در هرمزگان با هدف کاهش تنش‌های آبی و اصلاح الگوی مصرف برگزار شد.
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، مسیر گذار از بحران‌های اقلیمی را با ترکیب تکنولوژی‌های پیشرفته، باورهای دینی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی ترسیم کرد.
  • این رویکرد، آب را به عنوان یک کالای عمومی نه تنها در نظر گرفته است.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.