شهرداری اراک برای ایمنسازی ریزش کوه گردنه سیبک وارد عمل شد (opens original article in a new tab)
شهرداری اراک برای ایمنسازی ریزش کوه گردنه سیبک عملیات پاکسازی و ایمنسازی را آغاز کرد. عملیات با اعزام ماشینآلات سنگین و نیروهای امدادی انجام شد.
- شهرداری اراک برای ایمنسازی ریزش کوه گردنه سیبک عملیات پاکسازی و ایمنسازی را آغاز کرد.
- عملیات با اعزام ماشینآلات سنگین و نیروهای امدادی انجام شد.
- اقدامات لازم برای کاهش خطرات احتمالی انجام گرفت.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.