سخنگوی کرملین: تفاهمنامه ایران و آمریکا برای منطقه و کل جهان سازنده است (opens original article in a new tab)
سخنگوی کرملین تفاهمنامه ایران و آمریکا را سازنده و مثبت برای منطقه و جهان دانست.
- سخنگوی کرملین تفاهمنامه ایران و آمریکا را سازنده خواند
- این تفاهمنامه برای منطقه و کل جهان مثبت است
- این اقدام به منظور خاتمه جنگ انجام شده است
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.