دو حلقه چاه درونمیدانی پارسجنوبی آماده بهرهبرداری شد (opens original article in a new tab)
دو حلقه چاه درونمیدانی پارسجنوبی آماده بهرهبرداری شد.
- دو حلقه چاه درونمیدانی پارسجنوبی آماده بهرهبرداری شد
- عملیات حفاری و تکمیل چاههای درونمیدانی پارس جنوبی به پایان رسید
- اسیدکاری گسترده و آمادهسازی دو حلقه چاه جدید در سکوهای فراساحلی SPD۱۵ و SPD۳ انجام شد
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.