حضور زنان در عرصههای ملی باید افزایش یابد/ لزوم تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواد (opens original article in a new tab)
معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت که حضور بیشتر زنان در شوراها و عرصههای ملی نیازمند تلاش است و ارتقای شاخصهای عدالت جنسیتی در کل کشور ضروری است.
- حضور زنان در عرصههای ملی باید افزایش یابد
- ارتقای سطح شاخصهای عدالت جنسیتی در کل کشور ضروری است
- معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده این اظهارات را ارائه کرد
- لزوم تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواد
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.