Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
IIRNAirna.ir

حزب ‌الله لبنان: رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس در لبنان را نقض کرد (opens original article in a new tab)

TL;DR

حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی آتش‌بس در لبنان را نقض کرده است.

  • حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی آتش‌بس در لبنان را نقض کرده است.
  • ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار در ۴۸ ساعت گذشته، شهروندان لبنانی را هدف قرار داده است.
  • منطقه دوحه کفررمان مورد حمله قرار گرفته است.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.