حزب الله لبنان: رژیم صهیونیستی بار دیگر آتشبس در لبنان را نقض کرد (opens original article in a new tab)
حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی آتشبس در لبنان را نقض کرده است.
- حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی آتشبس در لبنان را نقض کرده است.
- ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار در ۴۸ ساعت گذشته، شهروندان لبنانی را هدف قرار داده است.
- منطقه دوحه کفررمان مورد حمله قرار گرفته است.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.