بقائی: تعامل ایران با آژانس به روال جاری ادامه خواهد یافت (opens original article in a new tab)
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری ادامه خواهد یافت.
- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری ادامه خواهد یافت.
- ایران با رعایت مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای عالی امنیت ملی تعامل خود را ادامه می دهد.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.