آغاز پهلوگیری ۲ کشتی در بندر شهید رجایی پس از رفع محاصره دریایی (opens original article in a new tab)
پهلوگیری ۲ کشتی در بندر شهید رجایی پس از رفع محاصره دریایی آغاز شد. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان این خبر را اعلام کرد.
- آغاز پهلوگیری ۲ کشتی در بندر شهید رجایی
- رفع محاصره دریایی در این بندر
- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از این اقدام خبر داد
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.