Pezeşkiyan ile ‘ABD mutabakatını’ görüştü (opens original article in a new tab)
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi yaptı. Erdoğan, ABD-İran mutabakatının memnuniyet verici olduğunu ve Türkiye'nin süreci destekleyeceğini belirtti. Ayrıca Irak Başbakanı Ali Zeydi'yi Türkiye'ye davet etti.
- Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi yaptı.
- Erdoğan, ABD-İran mutabakatının memnuniyet verici olduğunu ve Türkiye'nin süreci destekleyeceğini belirtti.
- Erdoğan, Türkiye-Irak ilişkilerini geliştirmek için Irak Başbakanı Ali Zeydi'yi Türkiye'ye davet etti.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.