3 yaşındaki çocuk evde yanlışlıkla içti, yoğun bakıma alındı (opens original article in a new tab)
Aydın'ın Buharkent ilçesinde 3 yaşındaki bir çocuk, evde yanlışlıkla tiner içti ve yoğun bakımda tedaviye alındı.
- 3 yaşındaki A.D., evde yanlışlıkla tiner içti.
- A.D., Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.
- A.D.'nin yoğun bakımda tedavisi devam ediyor.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.