Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Het Laatste Nieuwshln.be

Mogelijk ontvang je vandaag de ‘noodmail’ voor het onweer van afgelopen vrijdag: Nationaal Crisiscentrum op de hoogte van vertraging (opens original article in a new tab)

TL;DR

Mensen kregen mogelijk nog e-mails over het onweer van vrijdag, maar e-mailproviders vertragen de verstuur door controles.

  • De waarschuwingsmail voor het onweer van vrijdag werd maandag nog verstuurd
  • E-mailproviders voeren controles uit op de e-mails, wat vertraging veroorzaakt
  • Het Nationaal Crisiscentrum erkent dat e-mail niet het beste kanaal is voor crisiscommunicatie

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.