Marc Degryse zag Engeland en herkende iets: “Zij deden mij denken aan België en Rudi Garcia” (opens original article in a new tab)
Engeland verloor tegen Ghana in het WK door een te defensieve aanpak, volgens Marc Degryse vergelijkbaar met de tactiek van Rudi Garcia bij België. Tuchel kreeg kritiek voor te weinig wissels en te veel defensieve middenvelders, waardoor de ploeg niet verder kwam dan een gelijkspel. Degryse verwacht dat Engeland in de knock-outfase andere tactieken moet aanwenden.
- Engeland verloor tegen Ghana in het WK door te veel vertrouwen in hun eigen spelplan
- Marc Degryse vergelijkt de tactiek van Thomas Tuchel met die van Rudi Garcia bij België
- Tuchel werd kritisch beoordeeld vanwege te weinig wissels en te veel defensieve middenvelders
- Degryse verwacht dat Engeland in de knock-outfase andere tactieken moet aanwenden
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.