“Je hebt er niets aan”: Max Verstappen is geen fan, toch maken veelbesproken koelvesten straks weer hun intrede in Oostenrijk (opens original article in a new tab)
De FIA activeert het hitteprotocol met koelvesten voor F1-coureurs in Oostenrijk, maar veel coureurs zijn niet van plan om ze te dragen. De hitte kan leiden tot bandversletting en motoroververhitting.
- De FIA activeert het hitteprotocol met koelvesten voor F1-coureurs in Oostenrijk
- Max Verstappen en Isack Hadjar zijn niet van plan om koelvesten te dragen
- De hitte kan leiden tot bandversletting en motoroververhitting
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.