Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Het Laatste Nieuwshln.be

“Je hebt er niets aan”: Max Verstappen is geen fan, toch maken veelbesproken koelvesten straks weer hun intrede in Oostenrijk (opens original article in a new tab)

TL;DR

De FIA activeert het hitteprotocol met koelvesten voor F1-coureurs in Oostenrijk, maar veel coureurs zijn niet van plan om ze te dragen. De hitte kan leiden tot bandversletting en motoroververhitting.

  • De FIA activeert het hitteprotocol met koelvesten voor F1-coureurs in Oostenrijk
  • Max Verstappen en Isack Hadjar zijn niet van plan om koelvesten te dragen
  • De hitte kan leiden tot bandversletting en motoroververhitting

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.