Iran ontkent dat er over nucleaire zaken is gesproken met VS (opens original article in a new tab)
Iran ontkent gesprekken over nucleaire zaken met de VS, terwijl de onderhandelingen over een vredesdeal in Zwitserland doorgaan. De VS en Iran werken aan het openen van de Straat van Hormuz en het herstel van vertrouwen met de Golfstaten.
- Iran ontkent dat er over nucleaire zaken is gesproken met de VS tijdens onderhandelingen in Zwitserland.
- Amerikaanse vicepresident JD Vance meldt dat de Straat van Hormuz weer open is en dat Iran IAEA-inspecteurs gaat uitnodigen.
- Amerikaanse minister Marco Rubio reist naar de Golfstaten om het principeakkoord tussen VS en Iran te bespreken.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.