Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Het Laatste Nieuwshln.be

IN BEELD. Met een glimlach richting Tokio: Filip en Mathilde nemen afscheid van Japans keizerspaar (opens original article in a new tab)

TL;DR

Koning Filip en koningin Mathilde namen afscheid van het Japanse keizerspaar na hun staatsbezoek aan België. Tijdens hun laatste dag in België maakten ze een wandeling langs de koninklijke serres en de Japanse toren. Koningin Mathilde droeg haar gele jurk van Natan tijdens het afscheid.

  • Koning Filip en koningin Mathilde namen afscheid van het Japanse keizerspaar Naruhito en Masako na hun staatsbezoek aan België.
  • De koninklijke koppels maakten een wandeling langs de koninklijke serres van Laken en de Japanse toren tijdens hun laatste dag in België.
  • Koningin Mathilde droeg opnieuw haar gele jurk van modehuis Natan tijdens het afscheid.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.