Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Het Laatste Nieuwshln.be

“Ik heb daar op straat de helft van mijn bloed verloren”: maar bestuurder onder invloed rijdt gewoon verder nadat hij Sander (34) aanrijdt in Gent (opens original article in a new tab)

TL;DR

Een bestuurder onder invloed van alcohol en cocaïne reed in 2024 op Sander (34) in Gent en vluchtte van de plaats van het ongeval, waardoor Sander een deel van zijn been verloor. De bestuurder kreeg een vonnis met celstraf, rijverbod en boete.

  • Bestuurder onder invloed van alcohol en cocaïne reed op Sander (34) in Gent en vluchtte van de plaats van het ongeval.
  • Sander verloor een deel van zijn been en heeft permanente schade als gevolg van het ongeval.
  • De bestuurder kreeg een vonnis met een celstraf van maximaal twee jaar, rijverbod en een boete van 10.000 euro.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.