Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Het Laatste Nieuwshln.be

Honden weeklang opgesloten na arrestatie eigenaar door ICE: “Ze zaten doodsbang te trillen” (opens original article in a new tab)

TL;DR

Twee honden werden weeklang opgesloten na de arrestatie van hun eigenaar door ICE. Ze werden doodsbang aangevonden en opgevangen in een asiel. Er is een stijging gemeld van dieren die na ICE-invallen worden achtergelaten.

  • Agenten van ICE lieten twee honden achter in een appartement na de arrestatie van hun eigenaar.
  • De honden werden doodsbang aangevonden in een verwoeste kamer en werden opgevangen in een asiel.
  • Er is geen officieel cijfer bekend over het aantal dieren dat na ICE-invallen wordt achtergelaten, maar sommige steden melden een stijging.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.