Fietser (36) overleden na aanrijding met auto in Kontich (opens original article in a new tab)
Een fietser is woensdagmiddag overleden na een aanrijding met een auto in Kontich. De bestuurster van de wagen had een negatieve ademtest.
- Een 36-jarige fietser is overleden na een aanrijding met een auto in Kontich.
- De bestuurster van de auto had een negatieve ademtest.
- De Groeningenlei is tijdelijk afgesloten voor het verkeer.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.