CD&V wil Vlaamse staatsbon invoeren: “Verplicht om dat serieus te overwegen” (opens original article in a new tab)
CD&V wil een Vlaamse staatsbon invoeren om spaargeld te benutten en schulden te verminderen. De partij vraagt minister Ben Weyts om haalbaarheid en tijdpad te bepalen. Spaargeld rendeert weinig terwijl inflatie en schulden stijgen. Vlaanderen leent momenteel op de internationale kapitaalmarkt, wat duur is voor belastingbetalers.
- CD&V wil een Vlaamse staatsbon invoeren om spaargeld te benutten en schulden te verminderen
- De partij vraagt minister Ben Weyts om haalbaarheid en tijdpad te bepalen
- Spaargeld rendeert weinig terwijl inflatie en schulden stijgen
- Vlaanderen leent momenteel op de internationale kapitaalmarkt, wat duur is voor belastingbetalers
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.