Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
Het Laatste Nieuwshln.be

Amerikaanse techbeurs daalt 4%: gevreesde zeepbel of koopkans? “Deze topper verloor een derde van zijn koers en is nu interessant” (opens original article in a new tab)

TL;DR

De Amerikaanse techbeurs daalt 4% na een periode van euforie, met zwaargewichten als SK Hynix, Samsung, Micron, Nvidia en ASML die klappen incasseren. Beleggers worden kritischer, terwijl experts adviseren om technologieportefeuilles te spreiden en over te stappen naar ETF's. Nvidia en ASML blijven toppers, maar andere chipbedrijven zijn minder zeker.

  • Amerikaanse techbeurs daalt 4% na AI-rally
  • Zuid-Koreaanse chipaandelen als SK Hynix en Samsung dalen fors
  • Beleggers worden kritischer over verwachtingen van technologieaandelen
  • Pascal Paepen adviseert spreiding van technologieportefeuille en overweging van ETF's
  • Nvidia en ASML worden nog steeds als toppers beschouwd, maar andere chipbedrijven zijn minder zeker

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.