Φωτιά στο Αιγάλεω: Συνεχίζει να καίει για πάνω από 16 ώρες – Αναζωπύρωση και διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως (opens original article in a new tab)
Σε εξέλιξη παραμένει η μεγάλη πυρκαγιά στο Αιγάλεω, η οποία ξέσπασε σε εργοστάσιο πλαστικών και συνεχίζει να καίει για πάνω από 16 ώρες. Παρατηρήθηκε αναζωπύρωση και διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως, ενώ η ατμόσφαιρα παραμένει αποπνικτική.
- Η φωτιά συνεχίζει να καίει για πάνω από 16 ώρες σε εργοστάσιο πλαστικών στο Αιγάλεω
- Παρατηρήθηκε αναζωπύρωση την Τετάρτη, με διακοπή κυκλοφορίας στην Ορφέως
- Δεν έχουν καταγραφεί τραυματισμοί, αλλά η ατμόσφαιρα παραμένει αποπνικτική
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.