Πέντε ακόμη νοτιοκορεατικά πλοία εξήλθαν από τα Στενά του Ορμούζ (opens original article in a new tab)
Πέντε νοτιοκορεατικά πλοία εξήλθαν από τα Στενά του Ορμούζ, ενώ 13 παραμένουν στην περιοχή. Η Νότια Κορέα συνομιλεί με τις αρμόδιες χώρες για την ασφαλή εξόδο των πλοίων.
- Πέντε νοτιοκορεατικά πλοία εξήλθαν από τα Στενά του Ορμούζ
- Συνολικά 13 νοτιοκορεατικά πλοία παραμένουν στην περιοχή
- Η Νότια Κορέα συνομιλεί με τις αρμόδιες χώρες για την ασφαλή εξόδο των πλοίων
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.