Παρέμβαση του Δήμου Πολυγύρου για την άμεση στελέχωση του Περιφερειακού Ιατρείου Ορμύλιας (opens original article in a new tab)
Ο Δήμος Πολυγύρου ζητά άμεση ενίσχυση του Περιφερειακού Ιατρείου Ορμύλιας λόγω υποστελέχωσης και αυξημένων αναγκών υγείας κατά τη θερινή περίοδο.
- Ο Δήμος Πολυγύρου ζητά άμεση στελέχωση του Περιφερειακού Ιατρείου Ορμύλιας
- Η Ορμύλια έχει αυξημένες ανάγκες υγείας κατά τη θερινή περίοδο λόγω τουριστικής κίνησης
- Υπάρχει ανησυχία για την επιβάρυνση των υπηρεσιών υγείας των γειτονικών περιοχών
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.