Παρεμβάσεις για το πόσιμο νερό στα νησιά – Αφαλατώσεις και βελτίωση δικτύου σε 9 νησιωτικούς δήμους (opens original article in a new tab)
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος ξεκινά πρόγραμμα για βελτίωση του πόσιμου νερού σε νησιωτικούς δήμους, με αφαλατώσεις και βελτίωση των δικτύων ύδρευσης. Ο πρώτος κύκλος παρεμβάσεων έχει χρηματοδότηση 15 εκατομμυρίων ευρώ και περιλαμβάνει έργα σε εννέα νησιωτικούς δήμους.
- Νησιωτικοί δήμοι υπάγονται σε πρόγραμμα για βελτίωση του πόσιμου νερού
- Πρόκειται για τον πρώτο κύκλο παρεμβάσεων με χρηματοδότηση 15 εκατομμυρίων ευρώ
- Έννεα νησιωτικοί δήμοι έχουν υποβάλει προτάσεις για έργα βελτίωσης του δικτύου ύδρευσης
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.