Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
ERT Newsertnews.gr

Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων με φόντο επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας (opens original article in a new tab)

TL;DR

Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης 3 και 4 ετών για δωροληψία, σχετικά με παράνομο επισκεπτήριο σε φυλακές Νιγρίτας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.

  • Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε 3 και 4 χρόνια φυλάκισης για δωροληψία.
  • Η υπόθεση σχετίζεται με παράνομο επισκεπτήριο σε φυλακές Νιγρίτας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.
  • Στο καρότσι μεταφέρονταν αντικείμενα προς τον κρατούμενο, όπως τρόφιμα και ηλεκτρονικά υλικά.
  • Οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες και το δικαστήριο χορήγησε αναστολή σε μερικές ποινές.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.