Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων με φόντο επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας (opens original article in a new tab)
Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης 3 και 4 ετών για δωροληψία, σχετικά με παράνομο επισκεπτήριο σε φυλακές Νιγρίτας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.
- Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε 3 και 4 χρόνια φυλάκισης για δωροληψία.
- Η υπόθεση σχετίζεται με παράνομο επισκεπτήριο σε φυλακές Νιγρίτας κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού.
- Στο καρότσι μεταφέρονταν αντικείμενα προς τον κρατούμενο, όπως τρόφιμα και ηλεκτρονικά υλικά.
- Οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες και το δικαστήριο χορήγησε αναστολή σε μερικές ποινές.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.