Θεσσαλονίκη: Στόχος βανδάλων το Seatrac στους Νέους Επιβάτες (opens original article in a new tab)
Το Seatrac στη Θεσσαλονίκη υπέστη βανδαλισμό, προκαλώντας φθορές που έκαναν αδύνατη τη χρήση του από άτομα με αναπηρία. Οι εργασίες αποκατάστασης έχουν ξεκινήσει και το σύστημα θα είναι λειτουργικό την Τετάρτη 24 Ιουνίου.
- Βανδαλισμός από αγνώστους στο Seatrac στη Θεσσαλονίκη
- Φθορές στον εξοπλισμό που έκαναν αδύνατη τη χρήση του από άτομα με αναπηρία
- Οι εργασίες αποκατάστασης έχουν δρομολογηθεί και το σύστημα θα είναι λειτουργικό την Τετάρτη 24 Ιουνίου
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.