Θεσσαλονίκη: Στόχος βανδαλισμού το Seatrac στους Νέους Επιβάτες (opens original article in a new tab)
Το Seatrac στους Νέους Επιβάτες της Θεσσαλονίκης υπέστη βανδαλισμό, προκαλώντας προσωρινή αδυναμία στη χρήση του από άτομα με αναπηρία. Ο δήμος έχει δρομολογήσει τις εργασίες αποκατάστασης και το σύστημα θα είναι πλήρως λειτουργικό την Τετάρτη 24 Ιουνίου.
- Το Seatrac στους Νέους Επιβάτες της Θεσσαλονίκης υπέστη βανδαλισμό
- Οι φθορές προκάλεσαν προσωρινή αδυναμία στη χρήση του από άτομα με αναπηρία
- Ο δήμος Θερμαϊκού έχει δρομολογήσει τις εργασίες αποκατάστασης
- Το σύστημα Seatrac θα είναι πλήρως λειτουργικό την Τετάρτη 24 Ιουνίου
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.