Θεσσαλονίκη: Ολοκληρώθηκε η κατάληψη στο ΕΚΘ για τα Προσφυγικά (opens original article in a new tab)
Ολοκληρώθηκε η κατάληψη στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, με τα μέλη των συλλογικοτήτων να αποχωρούν από το κτίριο, ως ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών.
- Ολοκληρώθηκε η κατάληψη στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
- Τα μέλη των συλλογικοτήτων αποχώρησαν από το κτίριο.
- Η κατάληψη ήταν ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.