Θεσσαλονίκη: «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» με τη Γλυκερία από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης (opens original article in a new tab)
Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης οργανώνει την παράσταση «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» στο Θέατρο Κήπου στις 30 Ιουνίου 2026, με τη Γλυκερία να είναι η βασική ερμηνεύτρια, εντός του Φεστιβάλ «Καλοκαίρι στον Κήπο 2026».
- Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης οργανώνει την παράσταση «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης»
- Η παράσταση θα παρουσιαστεί στο Θέατρο Κήπου στις 30 Ιουνίου 2026, με τη Γλυκερία να είναι η βασική ερμηνεύτρια
- Η παράσταση εντάσσεται στο Φεστιβάλ «Καλοκαίρι στον Κήπο 2026» του Δήμου Θεσσαλονίκης
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.