Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
ERT Newsertnews.gr

Θεσσαλονίκη: «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» με τη Γλυκερία από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης (opens original article in a new tab)

TL;DR

Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης οργανώνει την παράσταση «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης» στο Θέατρο Κήπου στις 30 Ιουνίου 2026, με τη Γλυκερία να είναι η βασική ερμηνεύτρια, εντός του Φεστιβάλ «Καλοκαίρι στον Κήπο 2026».

  • Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης οργανώνει την παράσταση «Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης»
  • Η παράσταση θα παρουσιαστεί στο Θέατρο Κήπου στις 30 Ιουνίου 2026, με τη Γλυκερία να είναι η βασική ερμηνεύτρια
  • Η παράσταση εντάσσεται στο Φεστιβάλ «Καλοκαίρι στον Κήπο 2026» του Δήμου Θεσσαλονίκης

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.