Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
ERT Newsertnews.gr

Η Nvidia ισχυρίζεται ότι σε μεγάλο βαθμό έλυσε το πρόβλημα υπερκατανάλωσης νερού στα κέντρα δεδομένων (opens original article in a new tab)

TL;DR

Η Nvidia ανακοίνωσε νέο σύστημα ψύξης που μειώνει την κατανάλωση νερού και ενέργειας στα κέντρα δεδομένων, χρησιμοποιώντας ψυκτικό με 75% νερό και 25% προπυλενογλυκόλη στους 45 °C.

  • Η Nvidia ανακοίνωσε νέο σύστημα ψύξης με υγρό που μειώνει την κατανάλωση νερού και ενέργειας στα κέντρα δεδομένων.
  • Το σύστημα χρησιμοποιεί ψυκτικό με 75% νερό και 25% προπυλενογλυκόλη στους 45 °C για να ψύχει τα τσιπ Rubin.
  • Η νέα λύση μπορεί να μειώσει την κατανάλωση νερού έως και 100% και την κατανάλωση ενέργειας κατά 4%.
  • Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το σύστημα είναι πιο βιώσιμο και αποτελεσματικό σε περιοχές με ψυχρότερο κλίμα.
  • Η εφαρμογή του συστήματος θα χρειαστεί χρόνο για να γίνει ευρύτερα αποδεκτή σε νέες ή υφιστάμενες εγκαταστάσεις.

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.