Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χρηματοδοτεί μέσω του ΕΣΠΑ την αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Βόλβης (opens original article in a new tab)
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χρηματοδοτεί την αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Βόλβης με 1,2 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του πόσιμου νερού και την αντιμετώπιση προβλημάτων υδροδότησης.
- Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χρηματοδοτεί την αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Βόλβης με 1,2 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ.
- Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση τριών μονάδων επεξεργασίας νερού με φίλτρα, αντίστροφη ώσμωση και ηλεκτρολογικές διατάξεις.
- Η αναβάθμιση έχει στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του πόσιμου νερού και την αντιμετώπιση προβλημάτων υδροδότησης στον Δήμο Βόλβης.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.