«Η Θεσσαλονίκη θέλει το ξύλινο ντεκ και θα προχωρήσει» – Τι συζητήθηκε στην ειδική συνεδρίαση Λογοδοσίας της διοίκησης Αγγελούδη (opens original article in a new tab)
Η Θεσσαλονίκη συζητά την κατασκευή ξύλινου ντεκ στην παλιά παραλία, με τη δημοτική αρχή να υποστηρίζει την πρόοδο του έργου, ενώ η αντιπολίτευση εξέφρασε ανησυχίες για τις επιπτώσεις του.
- Η Θεσσαλονίκη συζητά την κατασκευή ξύλινου ντεκ στην παλιά παραλία για να δώσει «αέρα» στους κατοίκους και τους επισκέπτες.
- Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων υποστήριξε ότι το έργο θα προχωρήσει και θα παραμείνει για πολλά χρόνια.
- Η παράταξη «Πόλη Ανάποδα» εξέφρασε ανησυχίες για την αναστρεψιμότητα του έργου και την αδυναμία καθαρισμού του θαλάσσιου χώρου.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.