Επικοινωνία Αραγτσί με ηγετικό στέλεχος της Χαμάς για τις συνομιλίες Ιράν – ΗΠΑ και τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή (opens original article in a new tab)
Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγκί τηλεφώνησε τον Μπάσεμ Ναΐμ της Χαμάς για να συζητήσουν τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και τις συνομιλίες Ιράν-ΗΠΑ, ενώ η Χαμάς χαιρέτισε τη συμφωνία και ελπίζει σε αποκλιμάκωση στη Γάζα.
- Ο Ιρανός υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγκί τηλεφώνησε τον Μπάσεμ Ναΐμ της Χαμάς
- Συζήτησαν τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή και τις συνομιλίες Ιράν-ΗΠΑ
- Η Χαμάς χαιρέτισε τη συμφωνία Ιράν-ΗΠΑ και ελπίζει σε αποκλιμάκωση στη Γάζα
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.