Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο (πρώην Υπερταμείο): Ο νέος θεσμικός επενδυτής της χώρας (opens original article in a new tab)
Το πρώην Υπερταμείο μετονομάστηκε σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο, με στόχο να γεφυρώσει τη δημόσια πολιτική με τα διεθνή κεφάλαια και να ενισχύσει την ανθεκτικότητα των υποδομών.
- Η μετονομασία του πρώην Υπερταμείου σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο αποτελεί στρατηγική μεταστροφή σε θεσμικό επενδυτή.
- Το Ταμείο επιδιώκει να γεφυρώσει τη δημόσια πολιτική με τα διεθνή ηγετικά κεφάλαια και να διασφαλίσει υψηλά πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης.
- Οι επενδύσεις του Ταμείου εστιάζουν στην ανθεκτικότητα των υποδομών, την ενεργειακή αυτονομία και την ψηφιακή ασφάλεια.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.