Δύο πλοία της Νότιας Κορέας πέρασαν από τα Στενά του Ορμούζ μετά τη συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν (opens original article in a new tab)
Δύο πλοία της Νότιας Κορέας διέσχισαν τα Στενά του Ορμούζ μετά την υπογραφή μνημονίου κατανόησης ΗΠΑ-Ιράν, στο πλαίσιο της σταδιακής επαναφοράς της ναυσιπλοΐας στη στρατηγική περιοχή.
- Δύο πλοία της Νότιας Κορέας διέσχισαν τα Στενά του Ορμούζ
- Η εξέλιξη έγινε μετά την υπογραφή μνημονίου κατανόησης ΗΠΑ-Ιράν
- Η ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ επαναφέρεται σταδιακά
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.