Γερμανία: «Μπλακ άουτ» στο σιδηροδρομικό δίκτυο λόγω κατάρρευσης του συστήματος επικοινωνίας (opens original article in a new tab)
Η γερμανική σιδηροδρομική εταιρεία Deutsche Bahn ακινητοποίησε όλα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος επικοινωνίας GSM-R, ενώ οι τεχνικοί εργάζονται για την επίλυση του προβλήματος.
- Η Deutsche Bahn ακινητοποίησε όλα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος GSM-R
- Οι τεχνικοί εργάζονται για να επιλύσουν το πρόβλημα
- Πιθανές καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.