Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
ERT Newsertnews.gr

Γερμανία: «Μπλακ άουτ» στο σιδηροδρομικό δίκτυο λόγω κατάρρευσης του συστήματος επικοινωνίας (opens original article in a new tab)

TL;DR

Η γερμανική σιδηροδρομική εταιρεία Deutsche Bahn ακινητοποίησε όλα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος επικοινωνίας GSM-R, ενώ οι τεχνικοί εργάζονται για την επίλυση του προβλήματος.

  • Η Deutsche Bahn ακινητοποίησε όλα τα τρένα λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος GSM-R
  • Οι τεχνικοί εργάζονται για να επιλύσουν το πρόβλημα
  • Πιθανές καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.