Αγαπηδάκη για το πρόγραμμα «Προλαμβάνω»: Τα sms θα συνεχίσουν να αποστέλλονται στους πολίτες κάθε χρόνο (opens original article in a new tab)
Η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη δήλωσε ότι το πρόγραμμα «Προλαμβάνω» θα συνεχιστεί κάθε χρόνο με αποστολή sms στους πολίτες για προληπτικές εξετάσεις σε διάφορα νοσήματα.
- Το πρόγραμμα «Προλαμβάνω» θα συνεχιστεί κάθε χρόνο με αποστολή sms στους πολίτες.
- Δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για καρκίνο, καρδιαγγειακά νοσήματα και νεφρική λειτουργία.
- Πάνω από 6 εκατομμύρια πολίτες έχουν πραγματοποιήσει τις δωρεάν εξετάσεις.
- Κινητές ομάδες υγείας παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες σε όλη τη χώρα.
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.