Regeringen lemper regler for medarbejderaktier (opens original article in a new tab)
Regeringen vil gøre det nemmere at tilbyde medarbejderaktier til ansatte ved at ændre beskatningsreglerne og fjerne købe-loftet.
- Regeringen vil ændre regler for medarbejderaktier fra 1. juli
- Medarbejderaktier vil nu være mindre beskattet ved salg
- Der vil ikke længere være et købe-loft for medarbejderaktier
- Regeringen vil gøre det nemmere at tilbyde medarbejderaktier til ansatte
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.