Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
DRdr.dk

Regeringen lemper regler for medarbejderaktier (opens original article in a new tab)

TL;DR

Regeringen vil gøre det nemmere at tilbyde medarbejderaktier til ansatte ved at ændre beskatningsreglerne og fjerne købe-loftet.

  • Regeringen vil ændre regler for medarbejderaktier fra 1. juli
  • Medarbejderaktier vil nu være mindre beskattet ved salg
  • Der vil ikke længere være et købe-loft for medarbejderaktier
  • Regeringen vil gøre det nemmere at tilbyde medarbejderaktier til ansatte

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.