Naboer bekymrede for sikkerheden på ny containerterminal (opens original article in a new tab)
Naboer på Aarhus Ø er bekymrede for sikkerheden ved den nye containerterminal og anmoder om en grundig risikovurdering, mens havnen har forståelse for bekymringen og arbejder med myndighedsbehandlinger.
- Naboer på Aarhus Ø bekymrer sig for sikkerheden ved den nye containerterminal
- Fællesrådet Aarhus Ø anmoder om grundig risikovurdering
- Havnen har forståelse for bekymringen og arbejder med myndighedsbehandlinger
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.