Skip to content
24/7NewsPaper
Back to feed
DRdr.dk

Færre tog på Sjælland - bliver tidligst bedre fra klokken 10 (opens original article in a new tab)

TL;DR

Der er signalfejl ved Køge, hvilket fører til aflysninger og togbusser på Østbane og regionaltog, og de første tog vil være tilbage til normalen klokken 10.

  • Signalfejl ved Køge medfører aflysninger og togbusser på Østbane og regionaltog
  • Togene vil være tilbage til normalen klokken 10
  • Der er ingen Østbanetog mellem Køge og Roskilde

Conversation

No comments yet

Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.