Færre tog på Sjælland - bliver tidligst bedre fra klokken 10 (opens original article in a new tab)
Der er signalfejl ved Køge, hvilket fører til aflysninger og togbusser på Østbane og regionaltog, og de første tog vil være tilbage til normalen klokken 10.
- Signalfejl ved Køge medfører aflysninger og togbusser på Østbane og regionaltog
- Togene vil være tilbage til normalen klokken 10
- Der er ingen Østbanetog mellem Køge og Roskilde
Conversation
No comments yet
Threaded discussion is coming next — this is where the community conversation about this story will live.